Zelf doen of uitbesteden?

Pronkert werkt voor een groeiend aantal ondernemers (veelal mkb). Hierdoor kunnen wij processen automatiseren, zaken voordeliger inkopen en risico’s beter spreiden en opvangen. We zijn er daarom van overtuigd dat je met onze diensten goedkoper uit bent dan wanneer je zelf alles regelt.

Maar wat kost payroll dan? We snappen dat de prijs een belangrijke afweging is om voor een payrollaanbieder te kiezen. Maar stel jezelf eens de vraag: wat levert het me op? Ga goed na welke service je terugkrijgt. Onze tip: vergelijk niet de verschillende omrekenfactoren of commissies, maar vergelijk op basis van het uiteindelijke factuurbedrag. Ga daarbij goed na welke service je krijgt en welke arbeidsrechtelijke risico’s worden gedekt voor het geld dat je betaalt. Zo krijg je een duidelijker beeld van de werkelijke payrollkosten.

Wat zijn jouw payrollkosten?

Met payrolling van Pronkert ben je goedkoper uit dan je denkt. Je bespaart namelijk een hoop tijd én geld als je medewerkers via payrolling inzet.
Wil je weten wat onze tarieven zijn en wat payroll in jouw situatie precies kost?